Saturday, October 29, 2011

Bermuka Mamak Menari Ala Korea?


Pagi tadi, aku bangun dari tido. Hmm.. Tak la pagi sangat. Bangun-bangun ja dah ada cerita tak sedap. Cerita rampasan[ nanti aku cerita lain kali]. Tengah dok mengeliat-ngeliat terdengar la roomate aku pasang lagu korea. Tu dengar belum menoleh lagi.

Bila aku toleh ja, aik? aku terkejut ada lembaga hitam menari ala korea. Apa ni? Aku tengah tengok Raja Lawak ke apa ni? Pastu member aku si Idris ni cakap la kat aku, " muka macam mamak, nak menari ala-ala Korea." Memang la aku gelak berbahak - bahak. Tapi aku simpan takut plak si penari mamak tu terperasan. Arakian itu, si mamak tersebut meneruskan tarian beliau tanpa segan silu walaupon gerak tari gasing nya sangat sumbang.Ape lagi yang boleh diperkatakan?? mungkin beliau kurang kaseh sayang? ataupon mahukan perhatian atau dalam bahasa omputehnya AS [attention seeker]?? ini lah yang dinamakan dugaaan kehidupan yang mana boleh membantutkan proses kesuburan hormon seseorang itu. wahh!! sangat berisiko tinggi bunyi nya kan? itulah apa yang kami hadapi sekarang ini.

Ini cerita lama. Aku tak terpost. Check-check balik ada lagi. Sambung jala. Ikut peredaran semasa. Aku rasa perkara terbabit boleh aku gambarkan melalui....




Pasti ramai yang kenal mereka ini kan? Sapa tak kenal MAX247 ni. Jejaka-jejaka pilihan Malaya.


Sorry. Aku curi gambar-gambar ni kat google. Agagaga.

2 kutukans:

apesal ain tak kenal pun bul? mpop ke? huhuhuhu tak de lah jejaka pilihan malaya kan.... hahaha tak berseleraaaaaaaaaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...