Wednesday, December 29, 2010

Aku punya panjang. Kau punya? 18sx

Aku harap korang jangan jadi makcik yang pakai topi biru tu.. Haha.. Muka pervert gila.. Jadi lah makcik yang yang bawak beg plastic tu. Jangan biarkan diri anda di ganggu secara seksual baik lelaki mahupun lelaki. Goodluck as a human. hehe.



Lain pulak cerita pasal panjang kat sini. Panjang gila tau. Untuk pengetahuan aku ada kisah masa tingkatan dua pasal binatang ni. Hampir jugak la kena rembat dengan binatang. Muka dia macam kapak. Nampak macam kain buruk. Tapi, nasib baik. Nyawa aku panjang lagi. Alhamdulillah. Nah tengok ni. Perhatikan dengan teliti kepanjangan dia.


Hihihi. Tak terkejut kan? kan. Harap tak terkejut. Sebab aku terkejut sampai ke belakang. Cis!!



p/s: haih.. mana tah.

9 kutukans:

hahaha sengallllll giler makcik pakai topi biru tu

yg video ular tu taknak tengok sebab dah pernah terkena sekali haha :P

dah tgk dah video ular tu byk kali. tp still terkejut jugak.heh.

ain tak nak tgk dua dua video, ain tak naaaakkkkkkk

haha. gilakk. :P
whoaa. vid ular tuh mcm scary je. =="

haha. gilakk. :P
whoaa. vid ular tuh mcm scary je. =="

@zati, hahha.. makcik tu pervert! alaa.. tengok la.. bukan ada hantu pon..

@ si daun ceria, hahha.. terkejut ke? mana ada. biasa ja la..

@cik ain, aiyak! tengok la. tengok yang bawah tu.. yang atas 18 sx! so budak2 cam cik ain takleh tengok..

@miracle, macam?

beruk band aku masalah nk tgk video2..nt la aku tgk. sb bwh umo ag.tehee!

@mimie, beruk memang la lembab.. lepas ni pakai makyeh band.. mesti laju.. haip!! haip!! kalo bawah tak boleh tengok

ces... i dont like video yang bawah.. walaupun aku dah berjaga-jaga, masih agy terkejut.. hampeh tol,,, huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...