Friday, December 10, 2010

Adik, Masukkan Video Blue Kat Pakcik Boleh Tak?


Aduuhhh... Kesian, kesian, kesian.

Pakcik tu aku tengok nak bernafas pun tak boleh.

"adik, boleh masukkan gambaq-gambaq dak?"
Laaa... saya pun taktau pakcik, nak masukkan macam mana.

"tu la, haritu ada dalam memory kad pakcik ni, tapi orang pempuan pakcik dok tekan-tekan apa tah.. abis terformat memori kad pakcik ni"
Ooo.. [aku taktau nak cakap apa lagi]

"hmmm, takpa la.. nanti pakcik mai lagi."
Haa.. ok-ok...


Aku tengok pakcik tu, badan dia bersaiz XXXL,
tengok tercungap-cungap, macam susah gila nak bernafas.
Adoi pakcik oiiii... Dah la tu.. Saya tau camna nak masukkan video tu pakcik.
Tapi saya kesian tengok pakcik.. Dan lagipun, saya takmau la terima rezeki yang tak elok..
Harap-harap pakcik tu tak datang dah.
Tapi dari air muka dia nampak dia bersungguh-sungguh.

Aku rasa, mesti dia bosan dengan bini dia. Hmmm. Maybe bini dia dah buruk ka apa ka.
Ni la lagi satu, aku teringat ada orang pesan, kalau nak cari bini, cari yang bila kita tengok muka dia kita rasa tenang. Kiranya, nanti balik rumah pun sejuk ja hati.. Yang paling penting cari isteri yang solehah!! Untung dunia akhirat.


Sorry sebab aku letak gambar yang mengaibkan.

p/s: Mesti semua nak tau kenapa pakcik tu tiba-tiba ja datang kat aku dan minta video tu... Rasa-rasa kenapa??

5 kutukans:

Video apa tu?? hik..hik..hik.. << gelak nakal

orang tua2 kata video orang sakit.

abang...
saya pown nak jgk...
boleh??

sengal giler pakcik tu..
haahhaaa.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...