Wednesday, October 26, 2011

Bagaiman Mahu KAYA Tutorial/ tips ?




Bagaimana mahu kaya? bagai mana? Di sini aku ada tips yang sangat mudah. Yang mana aku kaji sedalam-dalam. Banyak bahan ilmiah yang aku gunakan. Bermacam-macam wacana aku baca. Forum-forum aku masuk bagi memastikan ilmu sentiasa berkembang dan bertambah. Daripada itu, aku dapat tahu ada satu formula yang memastikan kita sentiasa kaya dan berwang. Nak percaya taknak percaya ia bergantung kepada individu. Yang pasti ramai mengatakan ya untuk formula aku ni. Ia sangat simple. Dan pasti dapat dipraktikkan semua orang. Cuma orang tidak sedar. Ramai yang akan mengatakan aku genius setelah mereka membacanya. Tapi bukan gelaran itu yang aku mahukan. Aku mahu masyarakat disekeliling aku berjaya. Selamat menghurai formula dan selamat beramal dan semoga berjaya ya.



0 kutukans:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...