Tuesday, April 12, 2011

Serupa Tapi Tak Sama. Hampeh!


Cerita Tipu.

Aku ada jumpa gambar seorang mamat ni kat laptop aku, I mean Mac Book Pro aku. (bunyi tersembur) Then aku terkejut! Kenapa? Sebab ada dua gambar yang sama. Apa masalahnya dengan gambar ni? Sampai ada dua. Lopeh tu aku pun perhatikan satu persatu perbezaan dalam gambar tersebut. Eh! Ada beza laa.. Oleh itu. Aku nak ajak pulak kamu semua mencari perbezaan yang ada pada kedua-dua gambar ini. Tapi ni bukan contest la. Haha. Jooomm.

Tapi nak pesan ni, jangan puji mamat dalam gambar ni. Tah sapa-sapa tah budak ni. Maki ja boleh. Okay?


Ok la ni kan? Dari tak terupdate apa-apa kat blog aku. Nama pun benda-benda bodoh. Nak buat camna, owner dia rasa macam pandai sejak akhir-akhir ni. Tu yang bersawang tu. Kesian. Untuk yang baru saja follow blog aku ni, aku ucapkan terima kasih tak terhingga. Kepada yang dah lama berabad memfollow blog aku, aku mintak maaf sebab lama jugak la tak update. Haha. Aku cakap macam ramai ja dok menanti update terbaru dari aku. Hahaha. (gelak tanpa bunyi).

Sebut pasal tak sama ni, aku teringat satu lagu. Lagu yang selalu senior aku nyanyi. Sampai aku pun dah terikut. Sial ah!! Haha. Lagu Padi- Semua Tak Sama. Best hanggak lagu tu. Orang-orang muda macam korang ni memang tak pernah dengar lagu ni. ( bajet dah tua gila).

Dah! Apa lagi nak cakap. Haa.. Lupa! Aku nak ucapkan selamat maju jaya kepada pelajar-pelajar yang bakal menduduki peperiksaan. Aku tau, debaran final semakin terasa. Ya!! Masih panas ya!!

p/s: haih.. Entah bila tah nak gemuk. Rasanya sampai ke kubur jugak aku kurus macam ni. Tapi apa-apa pun, Alhamdulillah :)

9 kutukans:

cehh, mata bawah tu kena cium ka? (-.-')

yeah ! mmg ketara gamba ta sma ! haha. .lebeh2 lagi kad mata ! n rambut. <- yang tu ja yang sy perasan..yang laen asanya dah tadak. .hehe =)

yeah ! mmg ketara gamba ta sma ! haha. .lebeh2 lagi kad mata ! n rambut. <- yang tu ja yang sy perasan..yang laen asanya dah tadak. .hehe =)

hahaa.. statement yg sempoi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...