Monday, March 21, 2011

Hik hik hik

Mak! Mak! Apa dah jadi dengan blog aku? Apa dah jadi? Macam bersawang ja. Bersawang, bertahik kelawar lagi, tudiaaa.... dah jadi kubang kerbau!! Ish! Tak boleh jadi. Gila apa. Tak update blog. Dah seberapa lama ni? Aku rasa dekat sebulan ada ni. Ke lebih? 

Kepada pembaca BBBB, 
 Assalamualaikum saya ucapkan kepada pembaca kalian. Di sini, saya dabuldahi pemilik blog ini ingin memohon maaf diatas kelewatan dan kealpaan dalam mengemas kini segala isi didalam blog ini. Untuk pengetahuan, pemilik blog ini bukanlah kekeringan idea, malah mencurah curah ideanya. Diatas sebab masa, blog ini seakan-akan sunyi dan 'outdated'. 
 Sehubungan dengan itu, saya juga ingin berterima kasih kepada rakan-rakan pembaca yang sudi singgah ke blog BBBB saya ini malah turut serta mengikuti perkembangan blog ini yakni dengan mem'follow' blog ini. Jutaan terima kasih saya ucapkan kepada semua. Saya mewakili diri saya sendiri ingin sekali lagi merakamkan  'lemonan' terima kasih yang sangat-sangat tak terhingga buat kalian. 
  ( mengantuk la pulak)
  Akhir kata saya, Assalamualaikum :)  

p/s: jawab salam tu. Tak baik tak jawab salam.Err. Aku nak maklumkan yang aku punya muka sudah dimamah usia :(


3 kutukans:

sampai macam tu sekali? ain still maintain.. haha

Salam...dah penat aku mencari kebodohan di blog ni tapi nampak hanya kepandaian saje yg wujud.

BTW, gambo muka tu kalu dibesarkan dan jd banner nampak menarik :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...