Saturday, March 5, 2011

FREAK : 30 Second To Mars - Hurricane



Salam, sorry readers. Dan sorry juga dengan gambar diatas. Aku dah lama tak upload. Eh? Upload pulak. Haa.. Tengok. Dah tak reti dah nak berblog camna. Huehue. Betul jugak cakap Rinozeen, "ko ni ... kang jadi bodoh tol2 kang.. elok2 hang pandai berblog, tetibe tak pandai tekan keyboard lak kang... syoh syoh! tak moh bodoh2". Laa.. Kan aku dah bagi dah pendapat aku tentang bodoh. Nak tahu selongkar la blog aku ya:)

"ko ni ... kang jadi bodoh tol2 kang.. elok2 hang pandai berblog, tetibe tak pandai tekan keyboard lak kang... syoh syoh! tak moh bodoh2"

Akhir-akhir ni aku sangat sibuk melayan karenah bongok aku yang tak ketentuan hala. Aku pun tak tahu apa yang aku sibukkan sangat. Mungkin tiada idea yang cukup bodoh untuk mengemaskini blog aku. (Mengeluh). Tapi tak apa. Aku akan usahakan semua tu. Panjang la pulak pendahuluan aku ni. Dan aku terasa aku semakin skema. Ish3.

Bercakap tentang tajuk entry aku, eh.. apa yang aku nak cakap ni. Haduih. Ni la jadi kalau update blog sambil bersembang pasal tahi dengan roomate. Hahaha. Apa-apa pun meh la kita melayan lagu dan video clip Hurricane yang dinyanyikan penyanyi Jared Letto. Video ini akan buat korang pening kepala, aku rasa. Tapi aku rasa korang patot memahami isi video clip ni. Huhu. Fikir-fikirkan.



p/s: Taknak bercakap pasal Illuminati. Orang dah bosan.

2 kutukans:

best pe video ni.. huhu

sori tak dapat komen panjang2

support saya dalam

10 hours challenge start

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...