Tuesday, February 22, 2011

Salah 1 sebab aku benci orang Jepun! Jepun FUCK. Melampau!

Bila maju sangat pun tak boleh jugak. Bila dah mundur sangat pun tak boleh juga. Ni la jadi kalau dah terlalu maju. Akal pun semakin hilang. Tinggal otak ja yang membeku. Ingat comel la tu? BPH la!!! Dalam kes yang lepas ada perempuan jalang pijak kucing. Kali ni, arnab pulak! Apa cerita dengan orang Jepun ni? Apa cerita? Apa dah takda hiburan lain dah ke? Dah sangap hiburan gila babi ke sampai nyawa binatang pun dipertaruhkan? Siap buat video untuk dipertontonkan umum. Apa cerita? Aku ingat engkau perempuan engkau comel, lembut, manja. Tapi ni lain jadinya. Apa cerita? Dalam hiburan korang pun melampau-lampau kat rancangan tv korang tu. Apa lancau ni orang Jepun! Apa lancau! Aku tau. Korang takda agama sampai bertindak macam ni. Dekat si rabbit comel ni boleh la kau perbuat macam ni. Try la kat harimau ke gajah ke? Try la pijak! OO!! Tu besar sangat. Try la kat lebah. Try la kacau sarang dia. Try la pijak sarang dia.

Eh! Kalau nak jadi femes pun guna la cara lain. Takpayah la nak bunuh-bunuh, pijak binatang. Kalau bunuh makan takpa. Patot la tak kisah pun nak bunuh anak sekarang. Campak merata-rata. Patot la! Arnab tu apa salah dia? Apa? Siapa binatang kalau kita tak bela nasib dia. Dia takda otak dan akal macam kita. Dia tak mampu membela nasib dia sendiri melainkan kita. Yang musnahkan binatang, habitat binatang adalah KITA. Bukan siapa-siapa. Yang rosakkan diri sendiri pun bukan siapa siapa. KITA.








Dipetik dari SINI.

Eh perempuan!! Habis kau bangga la boleh buat kat rabbit tu macam tu? Ke kau bangang? Aku nak pergi Jepun takda duit. Nak pi jumpa perempuan ni. Tapi tulis jela kat blog. Harap-harap ada orang Jepun yang terasa. Last word dari aku! BPH!!! Dulu dia jajah negara, sekarang dia jajah otak.


p/s: Aku tak pasti sama ada ini orang jepun atau orang korea atau orang veitnam atau orang cina. Apa yang pasti korang yang boleh tentukannya. Thanks. Sorry. Ini bukan entry bodoh!

7 kutukans:

dah lama jugak aku jumpa benda ni. tp sampai skang aku tak berani tgk. aku lemah semangat.

lu bikin wa panas saja! mmg tak patut tapi, huhu biarlah dia nak buat apa, diorang bukan masuk syurga pon.. kan kan kan

betul la diorg tak masuk syorga...tp kalau kita biar keganasan baik ke tu.>?




curi suar dalam

diorang ni memang dah gile agaknye..
bila makin maju,akal makin pendek..

ya ... mereka memang org2 jengkel ... sakit tol ati aku.. huargh!!!

aku rase msia lg dasat!jgnkn binatang, budak2 kecik kene rape ngn kejam da bese kua kt news. aku duk jpn x nah nmpk org pijak binatang. kucing2 terbia kt jpn ni sumer gemok2 comel adelah.. sumer org rajin kasi mknn.. kat jpn nk jln sensorg tgh2 mlm pon x pnh rse takut. pintu rumah x nah kunci pon x de org nk ceroboh. kalo msia...? hmm..jwb la sndri..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...