Saturday, February 19, 2011

Mara yang tak cukup bahaya! Marabahaya Project EAR Parody!! Must see!!


Ish! Apa kena mengena gambar ni dengan video yang akan datang?? cuba hang rungkai sikit. Aku malas nak cakap panjang lagi.. mari kita tengok video yang sekian lama ditunggu-tunggu oleh segenap masyarakat malaysia. Aku ada berlakon video ni. Kalau pandai cari la mana aku. Hahaha. Apa pulak ni gelak sendiri. Aik? Tadi taknak cakap panjang ni dah tulis tulis ni. Macam panjang ja. Bahana betoi.


Amacam? Teruja tak? Aku dah cakap. Kyo Proganda ni hebat dalam industri pembikinan video ni. Jangan risau. Serahkan pada dia.

Dan aku ada assignment untuk korang. Aku nak korang tengok video ni dan bandingkan dan bagi markah, mana paling tinggi.



P/S: Ketiak aku terasa masam. Kenapa eh?

1 kutukans:

erkkk. dah lupa nak komen apa tengok ada ni "Ludahla! Kutuk la! Muntah la! Kahak la! Berak la!
cuma jangan jadi bodoh ja.."

Entry Melati today yeayy: Jarum peniti atas meja solek lek lek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...