Sunday, January 16, 2011

Wahai follower BBB! Terima kasih.


Alhamdulillah. Setelah berpenat lelah mencari rezeki, akhirnya aku terkejut dengan kehadiran follower yang begitu memberansangkan. Oh.. aku terasa sangat teransang ni. Oh.. Untuk entry ni, aku nak buat satu video khas untuk kamu semua yang sudi menjadi pengikut blog bodoh aku ni. Kan aku dah pesan dah kan, nampak tak binatang yang nyorok-nyorok ka tepi bawah kiri tu. "jangan follow nanti menyesal". Harap-harap kamu menyesal la eh! Untuk pengetahuan kamu, apa yang berlaku dalam video ni adalah spontan dan tiada sebarang perancangan. So, kamu kalau nak tahu silalah view. Kalau tak view kamu tak tau apa yang terjadi.




Eh, aku macam terdengar sesuatu ja tadi. Masa aku sedang bercakap-cakap, aku rasa aku macam ada tersebut nama blogger terkenal. Siapa tu? Eh. En Ben Ashaari. Wah. Blogger yang orang cakap tuhan grafik tu ea? eh. silap! Traffic!! Haha. Gempak la lu brader!! Pakai bomoh ea? Huahaha. Alamak! Nanti kena carut kat blog dia mati aku. Haha. Alamak! Nanti fans Ben marah aku. Tak pasal ja. Sorry!

Berbalik kepada penghargaan, berjuta, trillion dan berlion-lion lagi aku ucapkan terima kasiiiihhhhhh kepada pembaca-pembaca, penglihat-penglihat, panglima-panglima, abang-abang, kakak-kakak, awek-awek, dan kepada yang hanya batuk ditangga juga mahupun sekadar melukut ditepi gantang.

p/s: Buka minda jangan jadi sempit!

9 kutukans:

jangan lari jangan segan. itu lah motonya

Ini ker rupa tuan tanah?hahaha...smart make-up tuu...

My recent post Lie To Me

eh.. mana tuan rumah tu? mana? mana?? pukul sudah

hhahahaha....
otak aku dah terbuka nie...
dabuldahigua caya sama lu de...

ludui, dah terbukak? baik2.. nanti masuk lalat. bahaya2..

hang ingat aku ni khazanah alam ka apa dok gua2 dengan aku..

hahaha. gelak gulingguling !! :DD

miracle: eh.. jangan guling.. kotor baju tu...

anis: hah? kat part mana yang best?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...