Friday, January 21, 2011

Tips Membesarkan PayungUdara



Suka la tu. Yang jantan tu suka la tu! Yang perempuan teruja la tu. Ada tips nak besarkan payung udara tu. Okeh! Meh la kita usha. Ini tips dia. Kepada para suami, anda boleh sarankan kepada isteri anda. Dan para isteri, err.. No komen. Tata...



p/s: Sorry. Lambat update. Awat aku rasa aku banyak post video ni?

11 kutukans:

gahahahha.adoiii. lepas ni letak batu bata plakk

kalau aku ada payung udara. aku nak letak binatang. gajah, beruang, hamster.. bestnyaaa.. hahaha

Agak-agak die boleh letak aku tak kat payung udara die?

hahahaha... mcm cilake.. dh jd mcm poket serbaguna plak..

zulkifliMN: mesti la. mesti muat punya..

mofaizmz: so doremon kena cari kerja lain la ni.

Hahahah..lawak2..letak segala tools...hahahhaa

hahaha.... dah macam tool box dah...hahah

codain, untung ada bini or awek camni. nak pg mana2 jimat ruang. tak payah bawak beg besar-besar.

brush: nak simpan gigi dalam tu boleh tak agak-agak? hunghunghunghung!!

wkwkkwkwk... keren banget tuh... tidak taunya perkakas isinya.. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...