Monday, January 24, 2011

Semakin hari semakin aku menyampah dengan BLOG TU!

Oi aku! Apahal pulak kau nak sampah-sampahkan blog orang. Biarlah dia. Dia tak kacau hidup kau pun! Ops!! Ops!! Apa pulak tak kacau. Tapi, aku sebagai manusia yang jugak suku keturunan kamu semua pembaca mesti sedarkan antara satu sama lain. Oi aku! Kau siapa nak sedarkan orang ni? Kau ustaz ke?

Tak! Aku bukan ustaz! Aku hanya manusia bodoh. Sebelum ni, aku ada terangkan sikit apa maksud bodoh bagi pandangan aku. Nak tau cari la. Aik? Aku!! Kenapa kau macam garang ni? PMS ke? Peluang Mas Sekali sahaja. So, ambil la peluang ni. [ apa kau mengarut setan]

Dah melalut nampak. Macam dah lari tajuk nampak. Biasa la. Aku.

Blog tu aku tengok, ish! buruk ja. Tapi followers ramai. Followers yang follow tu, memang betol-betol jadi pak turut. Mungkin sebab niat asal orang tu buat blog sebab nak follow si abdullah tu la kot. Haa!! ni lagi satu! Asal sebut Abdullah ja, hang fikir nama orang. Camni la mentaliti kita. Suka sangat menuduh! Aku round kot, setengah-setengah followers dia, abis dah macam taksub sangat dah dengan abdullah tu. Abis semua cerita pasal dia. Abis? pasal aku sapa nak cerita? Sapa?

Oi aku! Kau jeles ke? BPH la kalau aku nak jeles! Bukan jeles. Cuma jelik! Menyampah. Bukan dengan abdullah tu( aku tipu ja), tapi aku jelik dengan perangai pengikut-pengikut dia. Oi! Korang! Sedarla sikit! Ni, try translatekan maksud aku ni. " ambil 100 biji guli, satukan semua guli tu dengan dua tapak tangan, lepaskan guli tu!" [aku sendiri pun blur pasal guli ni, lagi-lagi kamu semua]

Blog si abdullah tu aku tengok, ish serius tak la best mana pun. Tak senonoh ja aku tengok blog tu. Tapi... Argh! Entah! Aku tak paham dengan kamu! Kamu! dan Kamu! Kenapa? Cuba bagi alasan dan jawapan kat aku kenapa? KENAPA kamu suka blog dia? Kenapa? Nak mengharapkan traffic? Kalau tu alasan hang, tolong la cari blog yang senonoh sikit. PLEASE! Aku merayu!

Kalau yang perempuan tu, aku tau la sebab apa. Sebab dia handsome dan gedang. Haha. Senang-senang ja kan aku jawabkan kan kan. Kalau yang lelaki tu sebab si lelaki tu gay la gamaknya, beserta tagline " saya gay saya ok!"

Tapi kan, tapi kan, aku masih ingat lagi soalan yang ditanyakan oleh seorang yang PRO! Soalan dia macam ni la lebih kurang. " What makes a leader? " err.. camtu la lebih kurang. Kalau kurang jangan marah, kalau lebih silalah marah! Hang tau jawapan dia? Hang? Kau? Kamu? U? Demo? Lu tahu? Entahlah. Aku pun tak tahu. Hahaha.. Kalau tau sila la jawab. Aku nak la jugak respon dari kamu pembaca blog bodoh aku. Haha.

Nasib baik aku dah mengantuk ni. Kalau tak, apa lagi la yang aku mengarut ni. Eh! Aku rasa macam kamu nak tau ja siapa si abdullah tu. Apa? Taknak tau pun? Oh ok. Bye!

P/S: Ada klu kat sini. cari.



9 kutukans:

saya pon menyampah !!

cop cop. sape ? :D

sapa tu eh? taktau. taktau. taktau

haha aku tau sapa mamat atromen tu. ;D

ayeem jemain ayam: sapa tu? sapa? alamak. kita cakap dalam hati sudah la eh!

iffah imani: ada klu kat situ. cuba baca 19234108910 kali. mesti dapat

owh, adakah kau marah sebab blog die x senonoh?

Hahaha... Terfollow la pulak..

mana klu, tak jumpa? beritahulah siapa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...