Thursday, January 27, 2011

Rambli Sarip marah dekat blog aku! Sedihnya


Entah bila tah dia marah aku. Aku pun tak tau. Tu la. Aku kesian jugak kat kamu semua. Asyik sangat kena tipu oleh tajuk-tajuk entry aku. Haih. Sedihnya. Camna nak buat untuk merawati kesedihan di hati ni. Kamu ada idea? Kalau takda takpa. Untuk itu, kamu dipaksa untuk menonton video ini. Video ini dibuat khas untuk memberitahu kamu semua yang aku menulis blog ni bukan kerana nama. Aku menulis blog ni dengan hati ikhlas suci. Bukan mengharapkan apa-apa pun dari kamu. Eh. Silap. Aku hanya mengharapkan perhatian dari kamu sahaja. Hahaha. Mengarut betul. Jadi apa ditunggu lagi? Bagi yang mempunyai kadaran internet yang slow diharap bersabar menunngu video ni load. Haha. Padan muka. Lain kali berlabur la sikit untuk internet yang laju. Kan dah susah. Layan sambil tutup telinga. Haha. Aku bajet macam aku ja yang menyanyi.









7 kutukans:

bikin saspen je..fikirkan ape td...haha..'

http://aliefcmoi.blogspot.com/

sora cedap!
gitar bsepah sket...
tp okla....

hahahhaa.. gitar memang bersepah sebab ak bukan guitaris. aku hanya blogger yang acah2 guitarist. belajar kat internet. haha

wah suspen ke?? sorry..haha

sodap?? sotong tak beradab ke??? haha

ehh! sedap laa suare.. hahah! not bad nyanyi tuh.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...