Friday, January 21, 2011

Manusia! Sila Berambus! Binatang Nak Ambil Alih Kerjaya Engkorang!


Tak paham-paham lagi ke? Tengok la sekarang! Manusia dah ambil alih kerjaya binatang. Binatang pulak sekarang ni sibuk nak ambil kerjaya manusia. Habis? Mana tak nya? Hari-hari keluar berita pasal jenayah. Haih, jenayah, jenayah, jenayah.  Binatang pun buat jenayah(membunuh untuk makan) jugak, tapi jenayah binatang tak berakal ni tak sekejam jenayah manusia berakal. Entah apa-apa yang aku mengarut ni. Mari kita lihat satu video contoh binatang yang comel yang culture shock! Berangan nak jadi penari nak ganti Cikgu Linda Jasmine la tu.


Dan ni pulak contoh binatang yang ada angan-angan nak jadi penyanyi scremo. Harap-harap ada komposer tanah air berminat dengan bakat yang ada dengan binatang ni. Gaya dah ada. Cuma kena perbaiki picthing supaya sedap telinga mendengar.


Metal beb! Bukan calang- calang ayam ni. Boleh ketengahkan lagi bakat ayam ni. Aku menyeru kepada mana-mana pihak recording, sila jangan memandang enteng terhadap bakat ayam ni. Manakala ni pulak seekor lagi binatang yang berminat dengan muzik. Beliau mahu menjadi komposer kot. Dia tengah pikirkan chord apa yang sesuai. Meh, tengok. Comel jugak binatang ni.



p/s: tah apa-apa ja tajuk entry.

13 kutukans:

knape ni?? PMS ke? heh~
comel gila kucinggg.. hurrrmm

hihik, comel gilerr video yg p'tama tu, dahlaa mata bulat, mmg comel..geram gilerr :))

Si Daun CeRi: Ya.. PMS. Persatuan Maknyah Seksi.. eh. mana ada. aku lagi comei laaa..

zati: oh.. terima kasih.. tu jelmaan muka aku tu.. comel kan kan.

hehehe...comel je kan makhluk tu...

oh gile comel itu kucing :)

haha, terkehel leher kucing tu padan muka owner..

haha,kusing uh cam tade feel je,kene pakse kowt~

sukalah belog ni!!!!! tomey2 sangat!!!

hehehe comel sgt...ada bakat smua...

ape masalah dia..?hahha...comel

comelnye..haha..lawak layan video macam ni..hiih

tapi comel :)

korang semua ni.. pantang ada makhluk comel.. mesti geram.. tu belom aku tunjuk muka aku yang sebenar lagi... mesti lagi suka kat aku..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...