Wednesday, January 26, 2011

Lidah yang panjangnya tiga inci boleh membunuh manusia yang tingginya enam kaki.

Setuju tak dengan pendapat aku tu? Setuju atau tidak? Kalau tak setuju mai sini. Aku tunjuk satu video. Huahahaha. Perempuan suka la tu kalau tengok video ni. Cepat mengaku cepat! Cepat!!


Ok. Aku cuba relatekan dengan tajuk entry kali ini. Lelaki ni mungkin boleh terbunuh oleh kerana sikap geram dan jeles malah iri hati terhadap mamat berlidah panjang ini. Membunuh tu tidak bermaksud tuan empunya lidah yang membunuh pihak lain, tetapi boleh menyebabkan tuan empunya lidah terbunuh. Setuju?

Baik! Lantak korang la nak setuju ke tak. Ok, sekarang kita lihat video yang kedua. Aku rasa ramai lelaki yang berminat dengan video ni. Aku pun taktau kenapa lelaki minat video ni. Ada siapa-siapa boleh jawab tak? 


Lidah yang sebegini juga boleh mengakibatkan kematian. Perempuan ini berkemungkinan akan di belasah dan terbunuh oleh ayah beliau yang memang tidak menyukai anak-anaknya mengpost video ke youtube lagi-lagi video tentang kehebatan generasi mereka yakni bermain lidah. Malah, orang-orang lelaki juga boleh terbunuh kerana berebut bagi mendapatkan "khidmat" lidah wanita ini. Err. Apa tu?

Wahai kaum lelaki. Kamu mesti suka kan gambar ni kan. kan. Haih. Apa nak jadi...



p/s: Tergigit lidah boleh diubat, tergigit cili pedas padahnya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...