Tuesday, January 11, 2011

Lagu Feveret Aku! Korang pulak?

Sebagai seorang manusia yang hidup di zaman yang serba canggih ni, korang mesti ada citarasa dalam memilih lagu kegemaran korang. Dan aku sangat pasti yang korang mesti ada lagu kegemaran. Cuma sedar dan tak sedar ja. Kadang-kadang ada orang tu dia cakap dia taktau dia punya lagu kegemaran. Padahal kat mulut selalu ja menyanyi " ikan kekek mak iloi-iloi. Ikan gelama mak ilai - ilai..". Cuma dia tak sedar ataupun dia ego untuk mengaku yang itu lagu feveret dia. Ataupun dia malu dengan pemilihan lagu kegemarannya itu.

Meh sini, aku nak ajak korang tahu lagu feveret aku. Ok. Korang kenal mamat ni tak? Aku ingat lagi masa kemunculan mamat ni. Masa form 5 ada sorang kawan aku bagi link. Suruh tengok. Fuyoh.. Sedap lagu ni. Mulanya aku ingat tu versi original. Rupanya ada lagi pelopor asal untuk lagu tu. Nak tahu silalah Google sebab aku taknak menghabiskan masa aku. Hahaha. Lepas dari situ, banyak la mamat-mamat lain nak turut serta cover lagu ni. Biasa la. Bila dah ramai sangat benda tu jadi tak seronok. Haha.. Betol tak? Ya la.. Cuba bayangkan korang ada baju belang-belang hijau oren. Korang ingat die rare la. Tup- tup pergi Pekan Alor Gajah tengok semua abang-abang kat situ pun pakai baju yang sama. Pendek kata memang sama sangat-sangat la. Cuma rupa ja yang lain. Seronok tak agak-agak?? Kalau kamu tu seorang yang sukakan alunan muzik boria mungkin kamu tak kisah.( mengarut!! sila refer tajuk blog aku).

Orait! Takut juga penulisan aku jadi panjang. Oleh itu apa kata kita lihat video ni. Jom kita layan.


Aku suka sebab pemuzik dia sangat kreatif. Dia combinekan semua style yang. Bagi aku la lagu ni versatile. Aku taktau la apa korang rasa. Rasa nak mati ke, rasa limau ais ke, rasa sayang ke, rasberi ke, aku tak kisah pun. Janji aku dah bagitau salah satu lagu feveret aku. Untuk lagu dengan sentuhan lain korang boleh tengok sini, sini. Dan pandai-pandai lah korang.

Sini pulak aku nak tunjuk satu iklan kat Thailand. Mungkin ramai dah tengok. Kalau dah tengok pergi la mati!! Hahaha.. Emosi pulak aku. Hehe. Sorry ye. Aku bukan bermaksud selain memang sangat bermaksud untuk itu. Iklan ni mengadaptasikan lagu ni


Ok dah. Itu saja. Abang, akak.. alaa.. senyum la sikit. Haa.. kan comel tu. Nah. Mmmuuaahh.. Kiss sikit :)

p/s: ayat aku macam gay tak?

14 kutukans:

ermmmmmmmmm.... suka lagu2 yg dicipta sendiri oleh utubers mcm melisa pollinar, sam tsui, ngn yg muka mcm vanessa hudgen tu nama dia alyssa bernal.. pas2 kebanyakan lagu feveret adalah berdasarkan lagu2 yg menjadi pilihan utubers utk buat cover.. hehehe

so minat jugak la ana farali ni?? eh.. lupa.. ana rafali ni??

patut lah pun tengok rambut dia apesal cantik sangat.. rupa2nya iklan panteneeeeeeeeeeeeeeeeeeeee grrr tp mmg best la

hehe.. tapi memang lawa kan.. lembut gila rambut!!! cik ain kena pakai shampoo pantene la lepas ni...

cik ain suka lagu ni?

canon ni lagu kaberet aku..eh silap, faberet

BP: hahhaa... hang pon aku tengok display pic pakai cap canon.. nampak sangat hang sangat suka canon.. hehhee

m.daud kilau hang minat x?

suka lagu kalo berpacaran tu..best! :P

im following u :P

Meh singgah: Samseng Jalan Raya!!

hans: lagu tu pon okeng jugakk.. senyumlah.. senyumlahh.. ahaaa..

fadhdeela: lagutu kaaa... ke lagu mana?

suka dengaq lagu yang anak TP nyanyi kot. tah hapa lirik yang kuar dari mulut dia, dan suka dengaq bila bini menyani rap beleter kat TP kalau TP buat salah. :)

lagu Canon D yg dalam citer my sassy gurl kan?...besh2...(^^,)

ohh xpenah tgk video tu.
ayat gay duh. haha.

bul ain tak guna pantene.. ain tak yah guna syampoo pun dah lurus dah.. hahahhah

suka gak lah.. mendayu2 je.. buat orang feel habis.. tapi yg video lagi 1 tu ain tak tgk

TP: haha.. dah nasib orang berkahwin.. hehehe..

adamxis: tak pernah tengok cerita tu.. tapi tajuk die betol la tu.. pandai:)

asybedazzle: haha.. tak pernah? so sila dengar ya:) auww.. aku memang gay.. orang ja tatau..

pemilik bool: wahh... lurus.. bul ingat rambut cik ain kerinting.. hahaha.. power la tak pakai shmpoo.. ada petua tak?? bul nak simpan balik rambut.. nak biar panjang.. hehee

kan.. rasa berkaca2 ja kat mata.. hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...