Monday, January 17, 2011

Kau Pelajar, Kau Kena Kreatif



Entry kali ni, mengisahkan tentang kepandaian otak boleh membawa kebaikkan dan keburukkan. Adakalanya juga sampai tak masuk akal. Sebab tu aku anggap aku ni bodoh. Sebab apa? Kau takkan pernah pandai sebab kau sentiasa belajar. Hanya orang yang berhenti belajar ja pandai. Tapi bagi aku tak pernah ada orang berhenti belajar. Sebab, tiap-tiap hari kita dalam proses pembelajaran. Tak percaya? Aku pun tak pernah percaya dengan kata-kata aku. Inikan kamu nak percaya kata-kata aku. Aku cakap banyak pun takdak guna. Baik hampa tengok video ni. Kalau dak hampa tak paham. Dah. Tengok!


Sungguh kreatif kan. Inilah yang dikatakan dengan penggunaan kongsep 3R. Iaitu Reduce, Reuse, Recycle. Tak salah kan? Kan? Kalau salah sorry la. Korang pernah jangka tak yang akhirnya pili dan botol akan ada kaitan akhirnya?

p/s: Yes! I'm Kedahan!

10 kutukans:

halaa..tu je nak tunjuk??penat tunggu loading...ahaha

hahahaha....
kreatif tahap dewa...

ok ja..awal2 aku ingat botol tu keluar air ala2 shower..haha

KREATIF sgt..huhuhu..
pasni leh tnjukkan yg len pulak...

baik. nanti nak cari apa lagi yang best budak2 ni buat. ahahaha

fuyoo! hemsem ouhhhhh :p kreatif la awk ni -.-

budak budak sekarang. pantang ada otak.. nak buat2 kreatif.. padahal..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...