Sunday, January 9, 2011

Dia


Dia hanya tahu dia ada dia
Dia sangka dia bertahta di hati dia
Dia hanya sedar yang dia mempunyai dia
Dia salah anggap terhadap dia

Mungkin pendedahan itu yang dia dapat
Mungkin dia tak membuka mata mendalami si dia
Mungkin jodoh tiada antara dia
Mungkin dia tidak mencuba meyakinkan dia

Sebenarnya dia tiada dia
Sebenarnya dia sangat menyukai dia
Sebenarnya dia sedar yang dia menyukai dia
Sebenarnya dia salah anggap terhadap dia

Dia kena tahu tiap-tiap malam mulut dia menyebut nama dia
Dia kena tahu dia sangat menyanjungi dia
Dia kena tahu dialah pemberi semangat untuk si dia
Dia kena tahu semua itu dari si dia

Tapi, mungkin si dia terlalu pemalu
Tapi. mungkin si dia takut untuk melangkah kebih jauh
Tapi, mungkin si dia takot akan perkataan kedua
Tapi, mungkin si dia melepaskan peluang itu.

Dia harapakan si dia memahami isi hati si dia ini
Dia tak reti bercakap terus terangan terhadap si dia
Dia tak nak berharap tinggi sangat
Dia tetap akan berharap




p/s: Kalau korang nak mempertikaikan kata-kata aku ni, sila rujuk balik tajuk blog aku. Thanks

11 kutukans:

korang takkan paham. hahaha

nukilan ko ke ni? sempoiii

mengenaldiri: jangan pening. sila baca dan pahamkan..

mofaizmz: aah.. ni hasil penulisan aku. sebenarnya panjang lagi. tapi aku dah malas nak letak. nak susun-susun.. aku buang sikit.. thankks..

dia lah di hati... hehe

ni jiwa kacau ke apa ni bul?

cik ain, salah sorang dia tu cik ain.. hahaha

memang patutlah nama blog ni benda2 bodoh...kuikuiukui

haha.. tapi cik ain tak paham pun kan.. hehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...