Monday, January 10, 2011

Apa Masalah KAU SETAN!!!









korang tengok apa si bangsat ni buat.






video dipetik dari RAGAMDUNIA. Sebelum ni pun aku ada post pasal kekejaman terhadap kucing. Sila lihat kekejaman wanita terhadap kucing.

PANAS BEB!!!

Korang tengok la apa si bangsat ni buat? apa masalah sebenarnya kucing tu kat dorang? apa masalahnya? Aku tak boleh nak cakapa apa dah. Marah ni.. Marah.

p/s: orang ni juga berkemungkinan tidak takut membunuh manusia juga. F**K!

11 kutukans:

sabar ya bul.. mungkin dia orang ada masalah mental.. haishhh tak patut...

bodohlah org kat video tu... aku pun x suka kucing.. tp x lah gler or bangang sampai mcm tu skali...

cik ain: mana leh sabar.. dorang bakar kot.. bakar.. gila tak patot.. cik jaga bool betol2.. jangan sampai dirampok!!

aizashree: kan.. kalau tak suka pun tak payah la sampai bersifat kebinatangan.. dah lebih dari binatang.. binatang mana reti main api.. naga pon entah wujud entah tidak

ish2..cilako punya org...da ka ptut buat cmtu ish2...gilo pnya org la...kalo cmtu dh tentu2 manusia dya leh bunuh ya dak? mcm2

efa: mesti la punya.. dia takdak hati dan perasan.. sedih kan tengok.

mySheiRa: kan.. sangat tak kan?

peh memang bangsat la orang tu..aku sakit ati gile ni..klu dpt kat aku mau aku siat kulit die pastu perah air limau..
argghh....!!sakit hati...

bukan photographer, garang tol hang ni.. lepas siat parut ja dia guna parut kelapa. letak minyak panas.. layan gak tuu

ain mesti jaga bool betul2.. insyaAllah risau dengan bool ni.. harap2 orang yg buat tu dapat balasan kat dunia ni..

Bukan photographer: kiranya kemarahan berkala la ni???

cik ain, bagus.. bul takda kucing.. bul takut nak bela kucing..takut menganiayai, tapi bul sayang kucing.. hehhee..

aah.. harap2 dapat balasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...