Sunday, January 23, 2011

Anda Perlukan Khidmat Jurugambar? Saya sarankan beliau.

Sebelum-sebelum ni, aku tak pernah mewajibkan pembaca blog bodoh aku ni untuk membuat apa apa. Tapi, kali ni, aku nak wajibkan kepada semua pembaca blog ini untuk mengetahui malah mengenali seorang photographer ni. Ia bukan lagi sunat, mahupun harus, tapi ia sangat serius dan wajib! Entry ini sekali lagi aku ingatkan, ia bukan entry mengarut ataupun entry yang memaparkan kebodohan. Ia adalah entry yang betul-betul serius. Dan entry ini adalah entry yang paling serius yang aku pernah tulis. Jangan ingkar arahan aku. Sila jangan ingkar. Kalau tak, aku potong kepala aku sendiri. Jangan sampai kamu semua jadi penjenayah. Untuk makluman, beliau dan rakan-rakan juga mempunyai page kat facebook. Cakap apa saja event, beliau boleh. Untuk melihat hasil-hasil kerja beliau silalah ke http://codain.wordpress.com.

cilok sikit!

Jadi, para pengunjung sekalian, lawatlah laman beliau di http://codain.wordpress.com/. Kamu semua boleh dapatkan khidmat beliau sama ada videography mahupun photography. Jangan risau dengan hasil dan kualiti kerja beliau. Kerana ia bukan sesuatu yang perlu kamu risaukan. Jadi, kepada bakal-bakal pengantin, bakal kekasih, bakal jenazah mahupun bakal apa saja, hubungilah beliau. Pasti tak kecewa!

p/s: arwah baik orangnya. eh. maksud aku, Arwah bin ghomidi. Nama member lama aku.

2 kutukans:

hahahahahaha x gune fork. ala apeni. kan terharu. xpela. nnti aku bayar rm 20. ok?

start dari tokwan aku, semua cakap aku tak guna. haih.. haru biru betol la dorang... 20? ok la tuu.. boleh buat beli gambir sarawak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...