Monday, January 17, 2011

Ahli Muzik Menjadi Monyet. GEMPAR!!

Sila lihat video untuk memahami apa yang penulis ingin sampaikan. Apabila kebosan melanda, maka terlahirlah segala kerja-kerja gila. Kenapa eh? Kenapa? Kenapa semua terjadi? Ataupun apabila stress melampau-lampau melanda juga akibat kepada perlambakkan kerja-kerja bodoh macam ni. Untuk pengetahuan, entry ini untuk esok, tapi aku tertekan publish la pulak sebelum sempat set autopost. CIS!


Apakah ini semua? Apakah motif ini semua? Kepada sesiapa yang mempertikaikan kebodohan atau kecelakaan video ini. Sila pertikaiankan kehendak naluri korang tu. Sila tanya diri korang. Kenapa singgah ke blog ini. Lagi satu, aku ingatkan, jangan pernah lupa nama blog ni. Kalau berpegang dengan nama blog ni, korang takkan sesekali argue dengan apa-apa entry aku. Sebab korang memang dah pilih dan itu jalan korang.

p/s: " Apa kau mengarut ni setan" cakap aku kepada aku bermonolog.

10 kutukans:

kah3!!
gelak gulingguling.
walaweyhh ! :D

eh? Bodohnye~
barulah rasa btol blog ni bodoh...
ehehehe

hahaha...sengal.....mesti tgh xde keje ni....

miracle: aik? gelak dan guling lagi?? kenapa tak merangkak?? sedihnya. mesti takdak kaki kan? kan?

fiqri: ha.. btol tak? baru kena dengan tema kan kan kan.

kurekakure: ada. ni la kerja dia.

sgt OVER. mcm writer dia jugak

ammah: haha. over kan. kan. haha

sayang: apa yang hebat ni? hehehe

spe mamat badut ni ? hemcem lah dye lukis lukis kat muka dia.. haha -.-

bukan badut la. joker la.. hoho

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...