Monday, December 27, 2010

Wah! Mendada!! eh, Mendadak!

Hari ini aku terkejut. Sampai beruk pun terkejut macam aku. Kiranya beruk pun dah jadi macam aku. Dan secara terang dan nyata teori bodoh Charles Darwin tu salah!! Huahhaa.. Sebab apa aku terkojut? Rujuk gambargajah dibawah.


Ya. Gambar-gambar follower aku. Semua hensem-hensem dan cantik mantik kan. Tapi aku bukan nak cakap pasal kehensemantikkan dorang. Tapi nak cerita pasal ketidaksangkaan aku tentang dorang. Huh!!

2 hari yang lepas, aku tengok follower aku tak mencapai pon lebih kurang 150.[ yang sempat aku tengok]. Tup-tup hari ni, dah ada 200 lebih.. Mak, cek tak sangka. Cek ingat nangka mak. Rupanya cempedak.

Aku taktahu kenapa boleh terjadi peningkatan yang mendadak ni. Tapi yang pasti, lepas

ni, bersama dengan
nya mengepost satu
di blognya, banyak blogger yang singgah menyingkap kebodohan aku disini.. Haha.. Aku rasanya la. Itu hasil penelitian aku yang sambil lewa. Fuyoo!! Biasalah. Si
ni kan Top 10 beloger kat BBPM.. Tahniah diucapkan untuk anda. Hihi. Mesti la ramai baca, terjah, terjerumus kat dalam blog dia. Haha. Aku antara salah sorang yang terjebak dalam kancah penulisan beliau. Hahaha.. Syok gak melayan kepala gila dia. Lukisan dia pun comei! Hahaha.. Harap-harap dia dapat tablet pc dia nanti.. Amin... Dan dia tak lupa nak bagi makan dekat si


Hahaha.. Ok. Dah! Aku nak ambil kesempatan kat sini nak ucapkan terima kasih kepada warga yang menjadi follower aku. Harap-harap tak menjadi foolower.. Haha. Sekali lagi aku ucapkan
kepada semua kerana sudi menjengah ke sini. Haha. Apa bahasa da aku pakai.. Hahaha. Ni apahal plak aku gelak sorang-sorang ni? Syok sendiri ka apa ni? Hahaha lagi.

Dan tak lupa jugak aku ucapkan

kepada si
kerana sedikit sebanyak telah mempromosikan blog aku. Hihi. Blog ni blog budak bangang ja. Sapa yang singgah tu kalau tak suka, aku tak boleh buat apa-apa. wek!! wek!! padan muka!!

Oklah! Sampai sini saja. Sekian dari saya,





p/s: hahaha. Kenapa bersepah ni? hahaha

9 kutukans:

hahaha.. congrats yer!! :DD

budak to'ek? hahahaha.. apo tu budak to'ek? hehehe tahniah.. lepas ni kena blogwalking selalu tau.. bagi orang lain boleh datang hari2 kat sini.. ^^

Yana: hihi.. teyenkiu!!

Cik Ain, hahah.. adala. rahsia la.. mana leh gtau... hahahahhaha

ok2x... budak toek pun to ek lah.. hehehehe

laaa.. comei kot.. bool ngan toek! huahahahahhaa

hahahaha baik lah baik lah.. to'ek dan bool... T_T hahahha

shahjiehan, ehhee.. toek tu g tanya cik ain.. dia tau,, ehehe...

cik ain, hahhaa... tak suka ke?? haha.. tak suka sudah!! hihihi

ak pon nak alami keadaan mdadak itu..bantulah ak dgn mfolow ak lik.kihkihkih...dgn tak malu nyuruh org mgikuti belogku...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...