Thursday, December 2, 2010

Tutorial- Melicinkan kulit wajah melalui perisian Adobe Photoshop[tak kisah versi berapa]

hasil nukilan dikala bosan
Sememangnya ada banyak cara untuk menghilangkan jerawat dan apa sahaja kat muka.
Kali ni, aku nak tunjuk cara macam mana nak hilangkan semua tu, dengan cara yang mudah.
Sambil menyanyi pun boleh.. lalalala.. dududu...
Sorry.. aku masih baru dalam bab-bab penyuntingan gambar ni..
Tapi nak jugak kongsi-kongsi apa yang aku tau..
cara yang mudah trang tang tang...

Dan ini caranya :) ... Enjoy watching!!
video

---------------------fullscreen-----------------^
apa-apa pun kalau tak paham tinggalkan comment kat bawah ya :)
tapi cara ni tak berapa smooth.. yang penting kerjasama!!!


p/s: buah duku buah limau.
mari dimasaka bersama tembikai,
apa la punya gila lu,
kadang-kadang boleh tak hang pakai akai?


apa jenis pantun aku pon taktau..

0 kutukans:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...