Tuesday, December 14, 2010

Suka Blog Aku Sebab Bodoh!!


Fesli, i wan tu sei tenkiu kepada 46 orang yang vote poll aku buat tu.. termasuk sorang yang vote ikut shoutbox! hihihi




Yang menjadikan ia 47 orang. Kelompok orang yang Tak Suka blog aku mempunyai 5 orang.
Aku tak tahu apa sebabnya. Kalau ada sebab tolong bagitau. Please!!

Dan seterusnya, Puak Yang Menyampah tidak ramai tetapi membimbangkan kerana ada juga yang menyampah iatu seramai 3 orang. Mungkin menyampah dengan entry-entry aku yang mengarut. Mungkin dia salah tengok kot tajuk blog aku. Hihihi..

Manakala, bagi yang menyukai blog ini Sebab Bodoh seramai 20+1 orang. Harap-harap mereka tak jadi bodoh atau apa-apa. Biar aku ja. Terima kasih la ye..

Akhirnya sekali, aku tak paham betol dengan golongan ni. Kalau taknak jawab tak payah la vote. buat tak tau.. tu, tangan tuu... nakal betol nak klik-klik.. Ramai pulak tu, 18 orang.. ke aku yang salah?? Buat jawapan macam tu??
Oh.. lupa.. aku la yang salah.. kadang-kadang orang takmau jawab sebab nak jaga hati, ego, dan juga saja-saja nak rosakkan undi. Tu pun nasib baik dah abis tempoh dah. Kalau ada lagi.. tah apa la jadi.. Ish. ish. ish...

Apa apa pun, aku ucapkan sangat-sangat berterima kasih kepada sesiapa yang singgah kat sini. tak kira la singgah sekadar nak promote blog dia, nak penuhkan follower ka dengan ayat "eh, saya dah follow awak, awak follow la saya balik ye" , mahupun singgah sekadar melepaskan batuk ditangga.

Tak sangka. ada juga zaman-zaman moden ni orang masih sukakan benda-benda yang bodoh. hahaha.. thanks yuolls!! mak suka~~


p/s: haih... benci GILA kat blogger yang suka mengapi-apikan orang, menghasut, dan memfitnah. BPH!! [butuh pak hang]

7 kutukans:

owh.. aku xvote.. dan aku bukan singgah sekdar batuk malah melepak kat sini.. boleh ke? ke xboleh..

mofaizmz: hehehe.. boleh.. takda masalah.. hihi..thanks tau... tak sangka hang baca sampai bawah.. hihihi

aku pn x vote tp aku lepak cni coz nak jd org bodoh..org bodoh x sumer bengap tp org bodoh yg kreatif..

sarah, hehehe... comei ja jawab camtu... see, bodoh tak statement aku?

haha. lepas vote bru aku bce entry nieee..

same same 'mak'. =p

u oll. thanks tau.. mak terharuuu

ko ni ... kang jadi bodoh tol2 kang.. elok2 hang pandai berblog, tetibe tak pandai tekan keyboard lak kang... syoh syoh! tak moh bodoh2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...