Friday, December 24, 2010

Piano dan Drum Yang Cool dari MysteryGuitarMan. Cekidaud!!


Hahaha.. aku tak tau plak kat Youtube boleh buat macam ni. Haha.. Just tekan-tekan button kat kat keyboard, anda boleh menghasilkan muzik kesukaan anda. Tak percaya? Cubalah!!!


Ini adalah piano! Sila tekan number 1 hingga 0 untuk menghasilkan bunyi.



Dan ni pulak drum!! Stylo!!


Aku adalah peminat si MysteryGuitarMan ni. Sumber inspirasi aku. Anta video yang aku suka Future Frames, Tshirt War 1 & 2, dan semua la aku boleh kata.

12 kutukans:

hahaha,. apa yang hang tau ni?? hahaha

wahh hape ni? tak paham -_-

dah test!! best best!! mekasihh :D

haahha.. try dulu lain kali... jangan tanya dulu.. hahahahaha... best kan...

rafiqa, tekan number kat keyboard ja.. satu sampai kosong... nanti dia akan keluarkan bunyi... cool

aik? macam tu pulak? try full screen..

nice one, kalau ade bnde lain boleh lah bagi lagi okeh.bestt ohhhh =="

ehh korang kene tunggu buffer die habis dulu baru ley wt.

dabul, pelik nape tak ramai komen,best nihhh !!!

Tiap2 Jumaat aku mesti bukak Youtube cek video MysteryGuitarMan... ada dia mcm2 la, seronok tgk :)

hzqah, haha.. entah.. dorang taktau kot.. mungkin dorang tak try... best.. ada chord dia...
cari kat comment2 kat youtube tu.. ada number dia...


Jo qusyari,kan.. aku subcribe channel dia kat youtube!!! hehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...