Tuesday, December 28, 2010

Pergaduhan Di FB antara Aku dengan Farhan Mukhtar





















Tajuk dia macam bergaduh tapi sebenarnya, perlawanan menaip paling banyak ja. sampaikan aku pon dah kena blok dengan FB. So, fb, saya nak rehat. hahha. Apa kejadah malam ni buat hal macam-macam. Tak berpaedah plak tu. Tapi takpa la. Sementara cuti-cuti ni. Nanti dah bz susah dah nak buat kerja gila bodoh ni. Penat ni nak print screen satu2. Ish. patu nak crop satu2.. hahaa.. tapi orang cakap orang gila mana tahu penat. Erk!! Aku ka orang gila tu?


p/s: entry takda function.




7 kutukans:

nk jadi pndai~ haha

tp FB mmg x kasi klo kita post bebanyak salam masa yang singkat...

haha.. 1st time aku tgk org spam dkat wall FB

haha. padanmuka kene block.
eika pon kene block sbb wish hari raya kat sume org. :P

winkwink :D

adalah alasan utk tak selalu berfb. eheh

^^

ehh x boleh ka kalau post banyak2??
boleh kena block ar??

mak aihh, rjin gila print screen satu2 ==""

as salam..
wow! tak terjangka dek akal :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...