Wednesday, December 8, 2010

Perasan Atau Tidak!

Kali ni, aku nak membincangkan tentang perasaan. Perasan atau perasaan?
Maksud aku, perasan. Argh.. Kenapa ayat aku ni macam acuh tak acuh ja ni...
Takpa.. biar aku bagi ayat aku acuh sikit.
Mari! Kita saksikan satu gambar hasil tangan aku yang bodoh ni. Ni adalah salah satu masterpiece aku. Gambar kesayangan aku ni..

Jadi, apa benda yang pelik yang dapat anda perhatikan di gambar ini? Pasti anda perasan kan?? Kalau perasan sila gunakan perasaan gelak anda tu untuk gelak dengan sinis sekali.
Untuk maklumat pembaca, gambar ini telah dibeli oleh seorang individu. Dia sangat meminati gambar ini. Aku taktahu kenapa. Orang nak, jual aja lah! Boleh la sara hidup sikit memandangkan kos sara hidup sekarang semakin meningkat. Arghhh...



p/s: Kali ni jugak aku gunakan tulisan yang besar. Itu sahaja.

2 kutukans:

tak la segempak awak mofaizmz.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...