Saturday, December 18, 2010

Mendung!




"(Hari ni ada lima jemputan kenuri. Suatu ketika dulu, pi kenuri romah sepupu Cik Nini. Bo elok turun gheta, saya tanya: "Betoi ka rumah ni?" "Betoi la...awatnya." "Silap romah kot...nampak bekeghitam ya pun..dai bekemeghah!" "La...kan abang Aziz tu India masuk Islam..tu adik-beradik dan kawan-rakan dia la kot!") "
"


Aku sangat tertarik dengan status seorang friend aku kat facebook. Hahaha. Pagi- pagi dah buat lawak!! Konfem ada yang tak paham. Padan muka!! padan muka!! tak paham sudah!! wek!! wek!!! wek!! nak nangis air mata darah pon tak nak translatekan.. eh, ada cerita aku dengar ada budak tu nangis keluar darah?? ish2.. kesian..





p/s : gambar tu aku editkan supaya kita memberi gambaran, prasangka yang positif terhadap mereka. Selamat menjadi rakyat yang sihat!


2 kutukans:

oooo maksudnya dia kahwin dengan india masuk islam? yang status fb tu apa lak?

heee..
maksud status dia tu jelaa...
dia ada bnyak tempat kenduri..
pastu dia teringat
dia ada attend satu majlis kahwin...
sampai2 tempat tu dia konpius..
sebab ramai yang berbangsa india kat situ...

berkeghitam dan dai berkemeghah tu takkan tak paham.. heheehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...