Thursday, December 23, 2010

Malas dah tulis blog. BYE


Aku merajok. Orang cakap aku gay. Orang cakap aku beruk. Orang cakap aku macam-macam. Dah la. Aku dah patah semangat dah. Tapi sebelum aku berundur, aku ada hadiah untuk semua. Ambil la. Buat sebagai tanda kenang kenangan dari aku yang tak seberapa ni. Aku ikhlas. Tak mintak duit. Ambil la. Aku paksa ni. Aritu aku tak paksa. Kali ni aku paksa.




open link, right click and save!
Thanks :(



p/s: aku dibenci, Είμαι εξαπατήσει.

21 kutukans:

bul, jangan lah macam ni.. blog awk ni dah lah cantik gila. boleh naik kot blog ni.. tak caya sudah.. pedulikan lah kata orang.. jangan dengar cakap dia orang.. huhuh sy nak pujuk ni..

haiayak!!!! hooopp!!! hooop!!

terus bersemangat balik!!!

apa2 pun amik la binatang ni..

grr, itu [un lemah semangat ker? lelaki kene sentiase membare mcm ciki! eh, ciki prmpuan..hehe

untuk apa benda kt atas tu? DeQdEq blur...

ciki, aah.. lemah. saya ni lelaki lembut ja sebenarnya.. auww... last kantoi jugak orang cakap saya gay. tengok la header saya.. kaler pink... huhuhu


deqdeq, aik? blur?? aiyak!!! tu hadiah untuk followers.. ambil la gambar tu sebagai kenang kenangan.. sebab lepas ni dah takda dah update entry..

save la.. free jaaa

la....nape plak lepas nih dh xder update entry...dah nak bersara ke? jgn la cam tu...jom la meriahkan dunia blog ni..

aisey... aku baru first time singgah nak cari kopi, tapi towkay dah tutup kedai... huhuhu

lol pasal ni ? cm org putus cinta je ? hahaha

hahaha comel la tuan blog nie...

dah la blog pon comel..

baru je nak meminati blog nie... :-(

DEQDEQ, mana ada. gurau2 akhir tahun la.. hehe.. ada la.. selagi nyawa ada, insya allah. blog ni terus berfungsi.

JO QUSARY, hahaha. singgah la lagi lain kali, aku ada ja. tak tutup la. ada.. kalau ada pelanggan, takkan nak tutup pulak..

WANNURFAZRINI, memang dah lama putus cinta bertapi.

LOYAR LAWA, haha. mana tahu comel? main sebat ja kan? cakap comel. secomel mana, secantik mana pun, tu semua pinjaman ja.

oooo....gurau je ke...igtkan serius..hehehe...

haaa macam tu la, semangat.. :)

deqdeq, mulamula mmg rasa nak.. sebab nanti nak pg merantau. takut tak sempat nak update apa2.

ain, yeha!! dah kembali dengan dorongan cik ain

nak merantau ke mana dik? kalau dh merantau pun msh boleh apa update...plg skt pun 1 kali sehari...

ada la..
kat kawasan sekitar malaysia jugak
takut nanti tak berkesempatan..
dan paling takot,
internet problem..
huuuhuhh

kalau dh internet problem..mmg tak dpt la nak tolong...hehehe

hahaha..
tapi rasa boleh ja kot..
nanti sebelum pg,
update bnyak2..
nanti setkan auto post.. heheheh

haaaa....tu ada jer cara nak atasi masalah...pandai pun dia...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...