Wednesday, December 1, 2010

Khas buat peminat DSLR

hmm.. malas la nak taip panjang-panjang.

nak share skit kat sini..
macam mana nak kalerkan DSLR anda tu.
jadi kaler pink!!! hahahahaha...
ini videonya...


hahaha.. mula-mula aku ingat.. lawa la jadinya.. cis.. macam bongok ja.. tapi,
memberi inspirasi kat aku untuk buat kamera tu jadi rare..
kan... stylo kan kamera kaler pink... hahahhaa

Tapi, lain pulak cerita kat sini... Pernah tak tengok rancangan Topgear ?
Haaa.. ni plk pasal kamera.. dorang buat review pasal kamera-kamera..
Cakap banyak pun tak guna.. saksikan video ini.



Hahaha.. sakit hati dak tengok??? bagi aku tak sakit hati, tapi lawak..
Budak asian ni perangai dia tak senonoh..
Haihhhh...

dan seterusnya, ni review bahagian 2..



p/s:Hmmm... yang pasti aku sangat meminati dua-dua kamera ni.. tapi lebih minat kat Nikon D70 berbanding Canon 400d.. hehehe



semua video-video ni aku ambik kat http://www.youtube.com/user/DigitalRevCom

1 kutukans:

as salam..
syukran.
saya guna bluebox sempoi je sebagai covernya.tak termampu nak buat macam2 tu setakat ni.
ada masa, akan dibuat seperti itu..ameenn

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...