Wednesday, December 22, 2010

Hadiah Buat Follower

Nah.
Download lah cartoon aku yang tak seberapa comei ni.
Hadiah untuk korang sebab follow aku.
Taknak ambik pun takpa. ADA AKU KESAH?
Hahahaha..
Tapi untuk menghargai titik peluh aku, save sudah.
Klik gambar, then save. Susah tak? tak kan.
Hahaha
Aku ikhlas ni. Serius!! Serius!! Serius oi!!!



Pasal binatang ni, aku takdak nama lagi untuk binatang ni. Tapi aku tau dia nakal. Suka memanjat. Muka nak seakan-akan kucing, tapi ada telinga macam arnab. Entah la. Nak letak nama apa letak aku. Tak kesah! Nak edit, nak crop, nak apa lantak hang la. Yang penting, ada jugak entry aku untuk hari ni. Ya dak? HIHIHI. Kalau nak tau, aku dengan binatang ni tak jauh beza, cuma aku lagi comel.


Tu ja yang dapat aku bagi buat masa ni. Kalau-kalau ada lagi nanti, aku bagi lagi eh. Bye semua. Keluar makan jap! Komen sikit. Kalau -kalau nak pertolongan aku buat header or apa-apa meh la. Jangan segan-segan. Pewwit cekeliu!!!


p/s: nanti aku rasa aku nak ajar pembaca ayat supheng!! mungkin ada yang belum tahu. Rilex supheng..



.

8 kutukans:

lepas dah donlod kene letak kat blog ke.? haha.

asal plk nak letak?? hahaha.. tak perlu la.. ambik jaaa

alolo comel je kunab ni (kucing+arnab) hahaha

aku xdownload.. aku right click dan save image as.. hahaha

tima kaseh fork na. aku amek dah. hahaha. akulah stalker tersetia blog hang ni. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...