Sunday, December 5, 2010

Entry Untuk Gelak


Aku pasti, korang akan gelak jika baca.
Tak percaya?? betol tak percaya??
OK! Syarat dia, senang..[ tolong buat, kalau tak ia tidak menjadi]

apa yang diperlukan adalah kejujuran korang untuk buat semua ni.

1. ambil handphone[ pastikan yang boleh rakam video]
2. record muka korang sendiri. ok, dah record,
3. tarik nafas dalam-dalam dan dengan SUARA yang KUAT baca ni,



HAHAHA HAHAHAHA HAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHA.. AKU SEDANG KETAWA.. HAHAHAHAHAHA.. HAHAHAHA.. BETOL LA.. AKU SEDANG GELAK NI.. HAHAHAH AHAHAHAHA.. AKU TAK TAHU APA YANG KELAKAR SANGAT NI.. HAHAHAHAHA


p/s: kalau korang tak gelak, mesti korang ada masalah dengan hati dan limpa korang. dan kalau korang tak gelak, itu menunjukkan korang orang yang tak jujur.


jangan lupa save video tu. dan emailkan kepada aku.. dabuldahi@gmail.com

0 kutukans:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...