Tuesday, December 28, 2010

Edit Foto Contest


Ada orang ajak aku. Aku join.

klik la gambar untuk kesana. Maksud aku tuan empunya blog ni. bukan aku. err.. maksud aku tuan yang buat contest ni. err.. err.. proceed with the gambar ja la..

Hmm.. ni gambar dia.. er.. gambar asal.

Sorry.. err sebab aku pakai gambar darjah eerr.. 4. Zaman muda mudi.



errr.. dah jadi apa ni? Apa kena mengena dengan semua ni?? tidak!! tidak!!
Ni akibat tekanan perasaan..errr.. hmm..

Sofware yang diguna Microsoft Word dan Calculator Casio.
Durasi selama 87 jam.
Tajuk dia kepala aku bukan kepala bapak kau.
Haiwan yang terlibat, burung, burung aku also, urat perut, limpa.
Sikap yang aku tekankan ketika ini, keserabutan aku membawa ke lembah kebinasaan.
Pesanan, berhenti merokok dan jangan hisap dada/h!



p/s: malam yang crakc.. err. salah eja.. err.. hmm.. gulp.. err.. errr..




6 kutukans:

gila ganas.. keganasan yang menganggu fikiran kanak2 tadika nih..

erkkkkkkkkkkk

lu jadi zombie ka?

kakakakakakak

GANAS!!! hahaha, ni mesti baru kena virus Kampung Pisang yang Kak Limah spread ni ^_^ hahahaha

mak oiii mula2 tu ensem bagai hehe.tq juin n gud luck ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...