Thursday, December 23, 2010

Dah jumpa dah siapa sebenarnya yang tangkap gambar TOM MYSPACE!!

Jika korang pernah main myspace, mesti korang kenal sangat-sangat dengan lelaki ni. Jika ada yang tak kenal, biar aku kenalkan. Thomas Tom Anderson adalah pengasas laman web social Myspace pada lebih kurang 2003 kot. Rasanya la.. Dan tiap-tiap kali ada apa-apa update kat Myspace, memang la nampak muka mamat ni kat inbox. Pendek kata, aku pernah hantar mesej kat dia. Tapi haramm.. tak reply pun. Aku pun pelik jugak, Tom ni nak kata hensem, boleh la.. Tapi, kenapa tah dia suka pakai gambar ni. Ha.. tengok ni.


Ha... kan buruk gambar ni. Entah la. Aku tak paham dengan si Tom ni. Last-last, selepas 7 tahun aku memikirkan pasal gambar ni, akhirnya rahsia dia terbongkar. Rahsia dia suka gambar ni terbongkar. Nak tahu kenapa? Sebab dia menggunakan seorang photographer profesional. Beliau memang power mengambil gambar untuk diletakkan didalam Myspace. Dan memang akan nampak candid habis. Kalau kat Malaysia ni, kita ada Saiful Nang, tapi dorang kat sana ada Sheffield Quigley. Jadi mari kita layan video temuramah ini. Meh.




3 kutukans:

pendedahan yang bgus2....
celaka punya tom...
patut la ske gambar tue...
pakai coolpix ja tgkp gmbr...
gila argh...
hahahahaha

ludul, hahaha.. tau takpa.. selama ni pelik kan.. tom hensem kot. tapi kenapa pakai gambar macam tu tah.. bawak tuah ka apa.. hehehe

cik ain, eh.. bukan la.. dorang saja ja.. bukan tom. muka ja nak sama.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...