Monday, December 20, 2010

Contest Cari Ayam

Ayeem! Gua dah join lu punya contest!
Gua taktau jawapan dia.
Lu pun cakap teka so gua teka la.
Kena tak kena gua taktau.
Gua bagi jawapan dalam bentuk illustrasi.
Harap lu paham.



"Ayam-ayam Ayeem menghilang kerana Ayeem mengabaikan ayam-ayamnya kerana melayan ibu ayam"


Mencabar:


lu orang kalau nak join kasi tekan atas banner itu.


p/s: Ayeem!! Taknak bagi aku menang pun takpa. Atleast promote la aku.. kueng3

9 kutukans:

fiq, soalan hang tu macam pelik ja. aku confius. adakah atau apakah?peninggg..

ayeem jemain, hahha.. sama2. biasa vroooo

redzuan kassim,apa yang susahnya gila???
hang tengok gambaq tu dari tepi.. nmpak ayam2 tu nanti... kua kua kuaaaa

ini kontest apa ni? cmne caranya ? tak faham ..


hai,if tak kisah vote Ain Zulaikha.blogspot di http://bpm-undip2.blogspot.com/ tq sy xpaksa k :)

ini contest si ayeem ayam buat. tekan la banner tu. heheh..
dah vote dah..
jangan risau.
kat sini ada 2 pc. 1 laptop.
so 3 undi dah datang dari sini. hohoho....

pastu, nak lagi best

dabuldahi.. buat header untuk gua leh?

gua knal lu masa smkak.. logstar.. heehe

http://ohhmejuez.blogspot.com/2011/01/contest-siapa-punya-header-paling-cool.html

new contest :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...