Tuesday, December 28, 2010

:(

Screen laptop rosak.

terjatuh tadi. Ingat bangun pagi dalam keadaan ceria.
tapi.
haih. Malang betol nasib.
hm.
aku ingat aku akan mati sama-sama dengan lappy aku.
Aku ingat aku mati dulu sebelum dia.
tapi dia jatuh sakit dulu.
Lappy aku macam awek bagi aku.
aku taktau nak cakap camna ni.
Nak marah, marah kat sapa?
Nak menangis? Haih... bukan.argh..
Aku patah hati.
Takdak moood dah nak buat apa2.


p/s: sorry kalau takdapat kunjungan dari aku harini. awek aku sakit. so paham-paham la. emosi skit. ni pon pakai pc

13 kutukans:

nnti beli lappy baru ;D , jangan lupe gi belog saye taw. hamik award kamuh.
jangan sedi2 ye2,,!!

hang nak awek baru..?
DELL XPS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ayyyoooyooo...
cian banget yew..
awexx sket err?pegi klinik dlu lah..heee
jz kdding..
alaa..jgn cdeyh2...t crik awex len jew..ahakkzz

sabau jela.saya paham macam mane rasenye.aihhh ni yang taknak bawak tido dahh.serammm !

hahaha kan awek dah sakit..pergi lah hantar kedai..

@anisa, baik akak:)

@sofea zafir, bak duit!

@farhana fabulous, aik? jangan sedih. saya ok.

@almade nespesor, apa ke susah sebut nama hang ni.. haha.. okeng.. nanti kawe g amik.. hihihi..

@yana, ok la dari berkudis.

@aku taknak. aku dah bagi ubat dah kat dia. dia dah sihat sikit.

@myshiera, haha.. dah cihat dah.. dah cihat dah..

@miracle, ala.. jangan la nangis2.. nanti cepat tua..

@hzqh, sebab sabar la dia dah kembali normal.. hihi.. nak bawak tido ok. jangan letak tepi2..

@cik ain, dah ok. rawat sendiri ja. hehe.. yes!!

hurm.. hati2 len kali dato.....

achu: die dah ok dah... dah sihat dah.. alhamdulillah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...