Wednesday, December 29, 2010

Bidadariku




Nah. dengar lagu ni. Tengah dok merempit tadi, tiba-tiba aku terserempak dengan video ni. Cilok milok la sikit kat blog si Fatin Suhana ni. Entah la. Aku rasa lagu ni macam sedap, sebab tu aku post kat sini. Lirik dia pun boleh la tahan. Suara laki tu aku suka, aku tak gay ok, dan aku tak ok ok. Tah, aku suka. Nak buat macam mana. Auww~~ Tak kuasa mak. Suara Fatin ni, best gak. Tapi, orang ganu memang boleh menyanyi semua ke hah? Hahaha. Stereotype la pulak aku ni. Hue hue.

Eh, mana bidadariku ni? tu.. tu.. ada tu.. nampak tak? oh.. ea.. nmpak dah! hihi.

5 kutukans:

suara dia sedap, dah lah cantikk... cair sudah... eh ain tak les tau.. huhu

ain tak kenal ke blogger dan model ni? fatin suhana? huhu..

ea? tak les? ya la tu..ahaha

sedap laj sore pompuan tu.. sore laki tu pun best.. :))

as salam..
sedap ke?
manis la..sedap tu term boleh makan.
manis tu.. er.. muka beliau manis dipandang.

suara yang mantap.kalau bertaranum, mesti merdu? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...