Saturday, December 4, 2010

Benci


Jika ditanya,
adakah anda benci dengan orang yang bermimik muka seperti ini??


klik untuk besarkan gambar[ jangan download]


Benci kan? ke rasa biasa ja? kalau macam tu suka la tu...
jadi, kepada yang suka dengan gambar tersebut aku cadangkan gambar ni pulak.

klik untuk besarkan gambar[jangan download]


haaa.. macam mana perasaan anda? kalau tiada perasaan takpala..
bosan la semalam.
sebab tu aku menyunting gambar sebegini rupa.
tanpa perancangan.
ikut ja jari nak buat apa..
last-last jadi macam ni.
yang pasti, aku tak ambik gambar lain untuk dimasukkan kedalam gambar ni.
semua handmade, seperti gigi, urat tu dan lain-lain..
rasa macam nak kongsi jugak macam mana aku buat ni..
tapi nak kena mintak izin pembaca-pembaca.
nak ke tak aku buat tutorial.
hahahahaha...
penat dah
ni tau.
bye
.





p/s: aku pun pelik kenapa aku centrekan tulisan aku untuk kali ni.. hmmm... aik?? bila aku view balik, tiba aku klik gambar tak boleh besarkan.. adduh.. takpa la... macam ni pon dah nampak.. cuma tak puas tengok kecik2.

3 kutukans:

buat la tutorial macam mana nak besarkan zakar

menarik!! aku pun suka dengan photomanipulation.. gmbar yg edit tu nak kata seram x la.. tp menganggu jiwa betul.. hahahaha...klu kluarkan gmbar tu tiba2 masa view gambar len kompem sentap gak la..

haha.. nama gambaq manipulasi ni nama dia scarylawak.. bukan tujuan untuk menakotkan. tapi berutujuan untuk membuatkan orang benci menyampah sakit hati dan lain-lain. heehe.. thanks komen:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...