Sunday, December 5, 2010

Aku suka bermain meluncur jika...

Pada entry-entry yang lepas, yang sangat lepas la.

Aku ada menaiki sebuah skate! [KLIK] untuk rujuk!
Ya! Permainan meluncur ini sangat bahaya.
Jika ditambah pula dengan bahaya-bahaya dan rintangan.
Ia mampu membuatkan sesorang itu cedera dengan teruk
Namun. Lain pula cerita kali ni.
Sebab, aku ingin menunjukkan video dimana aku dan kawan aku
melakukan aktiviti luncur. Video ni dirakam semasa aku kat oversea.
Jangan komen apa-apa kerana saya tidak suka.

terus ke [LINK]

Jadi, itulah isunya sekarang. Kenapa kawan aku tu sanggup menjadi skate untuk aku? kenapa?
Jadi, aku tak perlukan jawapan dari anda semua kerana jawapan anda mesti "taktahu" "no idea la" " dok ahu" dan bermacam-macam alasan lagi.
Jadi lagi, mari kita tutup perbicaraan kita ini. Terima Kasih kerana membaca.


p/s: pesan scarecrow tua " nak seribu daya, taknak seribu alasan"

0 kutukans:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...