Sunday, December 5, 2010

Aku gaduh ngan kawan aku, tapi berbaik semula dan semua tu ada kisahnya dan ini adalah tajuk paling panjang

Ha! ambik kau!!

Tajuk panjang berjela-jela jela jela.
Pernahkah anda bergaduh dengan sahabat anda?
Pernahkah anda tidak bercakap dengan kawan anda?
Pernahkah benda kecik membuatkan anda dan kawan menjadi musuh?
Pernah atau tak ni?
Masalahnya disini, pernah ke tak pernah?
EH!! jawab la.. tak kisah la dalam hati ke jawab kuat-kuat ka..
Cepat jawab!! Pernah ke tak pernah???

Baiklah..
Aku nak cerita sikit tentang pergaduhan aku dengan rakan aku. Hanya kerana sekeping surat, dia datang menumbuk aku kat rumah. Padahal, niat aku menulis surat tu tak lain tak bukan untuk melawak. Tapi, diambil serius oleh rakan aku tu. Terima kasih kerana sudah baca sehingga ke perenggan ini kerana anda sudah ditipu. Ha.. kan nama blog ni benda-benda bodoh..
Apa pulak aku nak cerita yang tak bodoh.

Harap-harap anda tidak memarahi saya.
Jika anda marah, takpa.
Saya ada ubatnya. Mari kita saksikan video stop motion pilihan aku.


boleh terus ke youtube untuk video ini. [KLIK]
Apa-apa pun, kerja-kerja membuat video ini sangatlah senang, namuh sangat remeh. Anda paham maksud saya? Hmm. bagus.. bagus... Oleh itu, saya menyeru kepada anda sekalian, jika anda terjumpa mana-mana video stop motion, silalah tag aku..


p/s: Aku rasa macam nak gaduh dengan seseorang. Serius!! Tapi tunggu. Waktu yang sesuai. Wacaut!!

2 kutukans:

aish ni bkn benda-benda bodoh dah neh. gilo pon ada dah...

hahaha.. ni bodoh la.. apa plk gila.. tapi stylo kan video dia kan.. kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...