Friday, December 10, 2010

Aik? Sapa Tiru Sapa??

Aik? Aik?? Ke aku baru tau ni?? Looser gila aku..
Tengah dok syok-syok layan youtube, aku tertarik dengan satu video ni...


Nelu - Zai, Zai [ original version]



pastu aku terkujut!! aik.. macam pernah dongar ja lagu ni.. lalu aku pun cari lagi...

ni dia nyanyian M. Shariff di mana tajuk dia Keindahan Pantai.



Dah tu, aku jumpa yang geng Kristal menyanyi pulak. Hmmm..



alamak!! Yang ni takda suara pulak.. karaoke version daaa.. hihhihiihi..
Ha.. ni betol kot..



Baru aku tau. Ada persamaan kat semua lagu-lagu ni.. Cuma aku taktau, yang mana satu original.
Ke ada lagi video yang lagi betol-betol original??
Hmmm.. Ke aku yang terlambat tau pasal ni??
Isk isk isk!!

yang pasti semua lagu tu ada perkataan zaizaizaizaizaizai


p/s: Baik layan lagu Bengang.. sedap gak!! hoho

1 kutukans:

sama gila...
hahaha...
sk rasa dia tiru malaysia...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...