Tuesday, November 30, 2010

Perancangan Untuk Melakukan Pembunuhan


Aku sangat-sangat risau kerana sedang aku makan kuteaw( maafkan, aku tak pandai eja kutiuw)..errrr... kueh teauw kot? hmmm.. koitiaw?eh.. kote auww aku rasa.. ish.. apa ni melalut????

tengah aku makan tadi, aku terserempak dengan sekeping kertas. Mula aku tengok, ah.. biasa la tu.. kertas biasa kot.. ada conteng-conteng sikit..

Pastu, aku pun tunduk mengambil kertas terbabit. (arghh.. dah la lapaq ni.. makanan(supaya ejaan tak salah) pon tak abis lagi ni...

Aku terkejut, sebab kandungan lukisan kertas itu sangat mencurigakan.. Kenapa aku berkata sedemikian??? tuan-tuan boleh tengok sendiri lakaran yang mencurigakan ini...




aku dapat merasakan ada sesuatu yang buruk bakal berlaku. lihat sahaja lakaran ni.. ia seolah-olah pelan di mana terdapat banyak perancangan di dalamnya... yang pasti aku tak tau sama ada perancangan yang dilakukan itu baik atau buruk. Namun dalam lubuk hati aku.. aku rasakan buruk.. rasa macam rancangan membunuh.. arghh.. tak mungkin la... dabuldahi.. jangan dengar cakap hati hang tu... ohh.. ok... aku diam...



jadi, aku harap pakar-pakar forensik dapat menelaah apakah isi kandungan lakaran yang mencurikan ini... aku takotttt... sebab aku jumpa di kawasan tempat aku... aku pon risau jugak dengan title aku sebagai datok' [ rujuk fb aku da] sekarang.. sebab ramai dah jeles.. aku risau...

dan aku jugak menyertakan video lakaran itu...
video

p/s: ni adalah lukisan anak sedaran/ anak nakan aku.. tapi tak pasti antara along atau angah..

2 kutukans:

kump jahat cket je owg..
ni perancangan nk bunuh kump mne nii???
gahahahaaaa..

tu la yang tak pasti.. mungkin juga kumpulan lain dari kump jahat dan baik ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...