Wednesday, December 1, 2010

Kenapa orang makan Burger bukan Kerang[ kulit]?


Walaupon kerang dan burger mempunyai persamaan, namun jika dihuraikan disini, kita akan dapat tahu kenapa orang tidak makan kulit kerang, tetapi makan kulit burger.

jika kita lihat kerang dan burger, mereka sangat comel. Ini kerana kerang dan burger mempunyai kulit. kulit luarannya yang tampak segak malah mempunyai corak yang tersendiri. jika dilihat dari perspektif yang berbeza-beza mereka berdua seakan- akan sahabat baik yang memulakan perhubungan sejak di bangku sekolah..[ ayat merapu, malas padam.. ahahha..]

Sebab 1.

Anda tidak akan sesekali nampak seperti orang gila[ termasuk gila talak] jika anda makan burger sekali dengan kulitnya, namun ada bukan sahaja dianggap gila, malah anda juga akan diherdik, dicaci, malah perbuatan anda mungkin direcord untuk dimasukkan di dalam youtube jika anda makan kerang sekali dengan kulitnya...

Sebab 2.

Anda pasti akan bergembira kerana soalan ini, " dalam banyak-banyak burger, burger apa yang paling happy?" namun, anda pasti akan merasa marah, sedih, terberak berbaur senak, malah merasa loya, pitam, juling, pondan, dan bermacam-macam lagi jika soalan seperti ini ditujukan kepada anda" ni apsal sengih macam kerang busuk ni, nak penampar?"..

Sebab 3.

Apabila hari lahir anda tiba, anda pasti tidak kisah jika mereka melakukan prank dengan mencampakkan/membaling burger ke arah anda dan anda pasti akan turut serta dalam acara tersebut dengan membaling semula burger-burger, namun jika prank birthday anda itu disambut dengan balingan ratusan biji kerang tepat ke hidung mahupun kepala anda, pasti perbuatan seterusnya akan lebih dahsyat dimana anda mungkin akan menggunakan apa sahaja yang ada disekeliling termasuk mat rempit, mayat hidup dan barang- barang keras lain termasuk pondan!!!

Sebab 4.

argh!!!! penat la!!! sebab burger dengan kerang ja kot!!! kenapa nak menghebah-hebahkan cerita ni??? adoi!!! makan burger lagi sedap la daripada buat komparisen burger dengan kerang ni... arghhh.. tu belom dengan ketam lagi!!!!

Sebab 5

Anda pasti lebih suka makan burger dan pasti tidak akan melepaskan batuk ditangga lagi bagi mendapatkan burger dipasar-pasa berdekatan.. kerana apa? kerana video ini..

Burger yang menyelerakan dan sedap serta lazat datangnya dari sini [klik]

Malah dari sini juga [klik laju-laju]

yang menjadikan burger itu lebih sedap dari kerang mahupun kulit kerang.




p/s: argh!!!!! lepas ni aku lebih rela makan kulit kerang dari daging burger!!!! syarikat pembuat daging burger Malaysia, sila lah buat video korporat anda dan video cara engkorang proses daging burger bagi meyakinkan rakyat Malaysia!! Makan Sihat, Rakyat Bahagia.

tapi agak-agak sedap tak kalo orang buat burger kerang???

0 kutukans:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...