Monday, November 29, 2010

Arghhh... Sapa kata aku tak leh buat muka bodoh hudoh dan segala doh lagi...

tak dak sapa kata.

hang tunggu sat!

nah muka sedih aku..

:(

haaa.. comei kan... aik? silap2... tajuk dia bukan buat muka comei... tapi muka huduh.. ok2.

nah muka marah

^(..)^

aik?? macam binatang pink tu pon ada.. apa orang kata.. kerbau pendek.. ha ya latuu...


nah muka happy

9,,(.)
'...'

hah??? sepatah haram pun aku tak nampak yang ni adalah muka? hang ada nmpak???

nah muka ketat

(""""""""""")
- -
^^
___

argh!!! dah serupa muka monyet daaaaa....

nah muka stim

(.)(.)


aik?? tu ja?? hmmmm.. musykilnya aku...


nah muka mintak penyepak

butuh pak hang!!!


aik??? tu emoticon ka???









p/s: jangan marah aku. aku ok. aku ok.. hang ok?? aku ok.. aku ok... ok ja... hah? ish.. aku ok.. betoi.. aku ok..





0 kutukans:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...