Thursday, February 18, 2010

Selamat Pengantin Baru Wahai....


Sat la...
Mukaddiamah dulu.. arghh.. abaikan ejaan tu... sorry.. nak cepat..
Bak kata pepatah yang dipetik dari pokok dalam-ter-jaring(in-ter-net)..
Aku jumpa ayat ni...
Ibarat Hensemnya Dabuldahi... Di mana Tumpahnya Hensem.. Kalau Tak Kat Anaknya Nanti..Happy Besday in Advance Son!!! Fuh.. Aku main tulis ja ni.. tapi nasib baik ada kena mengena ngan tajok.. ANAK!! yeah!!

Dah.. lupakan pasal Carutan kat atas tu.. mari bukak lembaran baru...

"Hawa Diciptakan Daripada Tulang Rusuk Nabi Adam, Bukan Daripada Kepala Untuk Dijunjung.. Malah Bukan Daripada Tulang Tumit aka Kaki Untuk Dipijak Dan Dibuat Kain Lap Kaki.. Melainkan Dari Sisinya untuk Dijadikan Teman Hidup, Yang Dekat Dihati Untuk Dicintai.."

Jadi sempena ini, aku menjemput rakan2 yang mengenali aku, meh la ke umah.. aku dah nak kawin dah..

Manusia Diciptakan Secara Berpasang Pasang.. Jadi Kalo Tak Pasang Beteri Mana Nak Hidup Jam Tu.. Akai Ada??

Argghh!!! Ngantuk.. Esok Aku Nak tgok Balik Apa Yag Aku Tulis Ni.. Harap2 Mengarut!! ZZZZZZzzzzZZZZ


p/s: tapi ni benda serius ni.. aku bukan main2.. aku nak kawin ni... (sambil memuncungkan mulut menahan supaya tak tersembut dengan gelak)



ssshhhh....sebenarnya kan.. haha.. aku nak tunjuk gambar ni ja.. aku dok try buat effect ayaq.. tapi awat payah nak jadi tak tau... binatang pink betoi!! (berbisik)... jadi sapa yang terer tu, pliz ajaq aku na..

1 kutukans:

perghhh
berjanggut gua tunggu lu apdet
hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...