Saturday, February 20, 2010

Aku Nak Mengadu.. huhu.. sedih ni..


Ada sekali tu..
Minggu lepas agaknya..
Ya.. memang minggu lepas..
Hmmm.. harap-harap la.. sebab aku ni jenis senang lupa..
Camni cerita dia..
Aku sangat berkecil dengan sorang awek ni..
Sangat-sangat Terasa..
Sampai Hati dia kata camtu kat aku. Sedangkan..
Aku Kenal Pun Dak Awek tu..
Datang-datang kat Aku maki-maki aku.
Aku Tak dapat Berkata Apa-apa.
Langsung!
Kaku aku..
Mana taknya.. Baru nak bukak mulut ja, puek!!<----- (bunyi sound effect..haaa... stylo kan??)
Kena attack... Sakit gila telinga ni..
Kalo telinga bernanah..dah lama dah meleleh...<----(eee... pengotoq la hang ni dahi...)
Panas3..
Nak Ja aku lempang dia atas itu titik(on the spot???) si bangang ni memang..
Nak ja aku tumbuk muka dia..
Tapi takkan la dia akan jadi mangsa wanita pertama yang kena tumbuk ngan aku???
Argh... tak mungkin... Tak boleh.. wanita tak elok dilayan macam tu..
Dan aku rasa dia ni, datang bulang ka?...abaikan ejaan ni..
Ish... Tak Abis2 Dia dok Meleter Kat aku..
Arghh... tension!!!!
Sesapa.. leh tolong tarik dia tak??
Binawe!!! (peling... jangan tersembur ya)<----jangan hiraukan ni.. hampa/korang tak paham apa2.
Dia tuduh Aku main kayu tiga.. (Ingat aku ahli pertubuhan samseng melayu ke apa nak main benda2 ni... ish.. apa hang ngarut ni dahi.. satgi depa mai bunuh hang saja ja..)
Hahaha... Bunuh la... depa/mereka kan Tuhan.. leh senang2 amik nyawa orang..


Dah tu, dia tuduh aku tak bagi nafkah kat dia.. ha???
Wei!!! Aku tak kahwin lagi la gila!!!
Aku geram tak tahan sangat time tu...






Hmmmm.. Last2 Aku Cakap. Simple ja.. Maaf...
Saya Bukan Johnny Depp Kekasih Lama Awak Tu.

Muka Dia Merah.. Blah!


soalannya.. adakah sama?? sama ka??? ish... gila ka apa.. biaq aku ja.. jangan hampa/korang yang gila.


p/s: pecah kaca pecah gelas, lepas baca harap balas..hik3.. bye.. sorry tau.. kalau habis masa dengan bahan bacaan yang tak berunsur ilmiah ni.. kutuks pelis..lalala:P


7 kutukans:

hahahaha posisi agak sama lah... kah kah kah

hahaha, same ape, tang posing tu, ngeh ngeh ngeh :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...