Saturday, August 15, 2009

DAH LAMA DAH TAK MENULIS..

Mana tak nya
asignment pon malas buat
Ni kan nak tulis- tulis ni
-sigh-

Baru-baru ni aku terlalu tertekan akan masalah-masalah tertentu,
Biasalah!!
Setiap orang mesti ada solution senirik nak hilangkan stress tu..
Sebagai contoh ada orang masuk tandas berak lama-lama, mandi lama-lama(mandi ke??)
Dan macam- macam lagi..
Bagi aku plak..
Sapa yang dah pernah baca post-post terdahulu mesti tahu la apa yang aku buat
Cara aku!! Dan caranya berbeza!!

Nama pon Benda-Benda Bodoh Blog kan..
Mesti la pasal-pasal benda bodoh..
Tapi kali ni agak normal la sikit..
Sebab apa? Sebab benda ni ada je orang buat
Apa tu???
YAAA!!!
SKIPPING!!

Kali ni besh!! sebab mengeluarkan peluh dan menyihatkan..
Tak la macam yang lepas-lepas..
Wallaupon camtu..
Otak aku yang serba tak betol selalu ja memikirkan tentang benda-benda tak betol
Of course la kan...

Secara tiba aku dapat idea..
TING!!!
Aku nak skipping atas bumbung!!!
Huahahaha..
Percaya atau tidak
ha tu aku tak peduli!!

Sekarang aku agak giat berlatih..
Sampai sakit-sakit betis aku,
Sebab lenguh teramat
Dan aku pernah dah try atas bumbung sekali..
Rujuk Kusar[ Arif Strahovski]
Dia menjadi saksi aku try atas bumbung..

Ya!!
Memang bahaya..
Memandangkan struktur bunbung yang kurang kukuh..
Memungkinkan aku terpersuk ke bawah.. atau bumbung runtuh

Setakat ini sahaja...
Tunggu kemunculan video atau gambar aksi ini nanti..

P/s: Kepada sesiapa yang mengatakan aku gila..aku tak kisah.. sebab apa yang aku buat aku dah kaji ye.. TQ :)

0 kutukans:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...