Thursday, July 16, 2009

Masuk Kecik, Keluar Besar

Semalam,
Akibat ketensionan yang teramat..
Aku memulakan langkah untuk membuat perkara bodoh
Yakni untuk memberi keletihan dan juga kepuasan kepada ku
Supaya aku dapat tidoq.
Memang dah jadi kebiasaan aku..
Kepada sesapa yang tak sanggup tgok video ni silalah alihkan perhatian anda.
Video ini khas untuk golongan 18 tahun keatas


Abaikan apa yang diperkatakan.. Tgok la.. Kutuklah..

P/S: Video ni aku buat sebab aku tension tahap merbahaya

7 kutukans:

hahaa... xdak keja la ang ni... xsakit ka?
gila kebal..

knape x sumbat skali 2 dalamtuh?? baru hebat..

eh... dah sumbat 2 orang la.. tak nmpak ke??? tak nmpak??

hahahaa ! mmg xde keje, gilaaa :P

yang masuk dalam beg tuuu , comel do . kemslm lah yea . hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...