Sunday, July 12, 2009

Kuasa BABI

'Chinese Zodiac - Year of the Pig or Boar
Tak Sangka gak aku...
Walau pon babi atau bahasa sopan nya pig dan juga khinzir pendek,
hidung penyek, berbulu sikit, pink, haram, dan
juga bahan yang digunakan untuk memaki sesorang spt: eh, babi la ko!!

namun...

beliau merupakan haiwan yang sangat berkuasa sekarang!!!
Dan dari dulu lagi babi ni sangat bahaya
Dulu dah glemer dah penyakit JE..bawaan nyamuk
penyakit maut gak tu..

sekarang..timbul plak penyakit H1N1 atau nama lembutnya SELSEMA BABI
harap-harap semua orang dah tahu info-info pasal wabak Influenza A ni
sebab ia boelh membawa maut


Dan yang aku sakit ati sangat ni!!!
Babi ni la penyebab aku kena kurung dalam UiTM ni!!!
Tekanan gila..
Esok dah la aku nak kluaq pi soping2 skit..
ni dah abis rosak suma program
NI BABI ar punya pasal ni
babi ar BABI ni!!!!


tapi dengar cerita kat Japan dah ada dah orang jumpa dia punya vaksin..
tak tahu la btol ker tak..
pape pon harap2 la jumpa cepat penawar penyakit haram ni


p/s: Ya Allah.. Selamatkan Kami Dari Malapetaka ini Ya Allah.. Aminn

2 kutukans:

amin..
aku igt depa halau ampa blk.
rupanya kena kurung.
haih~ mlg2. (-.-")

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...