Friday, July 10, 2009

Kecik Ati, Terasa, Malu, Hina

aku sangat berkecil hati sejak akhir-akhir ni..
bukan setakat akhir-akhir ni
tapi dah lama dah
(ayat macam keling)

bukan apa..
aku tgok tv,surat khabar,newspaper(tak ke sama tu), magazine, dan lelain..
kalau iklan ja mesti ada jual product
product plak macam menghina aku
tahu la aku kurus kan
ni yang die jual produk nak menguruskan badan
bukan mengurus yang management tu
mengkuruskan badan laa maksud aku..

abis?
untuk orang2 yang nak gemuk tak dak ka?
kalao ada pon skit ja berbanding dengan yang mengkuruskan..
ada pon appeton weight gain,... ha tu je la kot yang aku tau..

tapi ada jugak yang aku tgok boleh menggemukkan
antaranya iklan KFC, MCD,PIZZA dan lelain..
menggemukkan, tapi gemuk la penyakit hang nanti..


bukan tak bersyukur..
bersyukur la kurus..
tapi...(kalo bersyukur kenapa mesti ada tapi eh?)
nak la juga badan yang nampak sihat..
ni sekeping ja..

dabuldahi mengarut!!!

5 kutukans:

heh.
sekeping.
sekepingg.
:P
kena tiup angin melayang sampai columbia.
bahaha

mkn lemak byk2. mst nmpk sehat dan comel.

ang amik lemak aku dah larh dabuldahi.. hahaha.. besh sket.. haha

segmen mari berkongsi lemak..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...